Monday 28 October 2013

Filled Under:

TERKINI : Fizo Omar dan Mawar Nikah pada 10 November ini, Tahniah




Fizo Omar dan Mawar telah mengumumkan tarikh pernikahan mereka , teka-teki mengenai tarikh pernikahan pelakon Fizo Omar   dengan  Mawar Abdul Karim iaitu anak kepada pengasas tudung jenama Fareeda terjawab apabila pasangan itu mengesahkan untuk melangsungkannya pada 10 November depan , hal ini di sah kan oleh Fizo dalam sidang media hari ini.
Pelakon dan pengacara ini yang lebih di kenali dengan Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar, 28, berkata, majlis akad nikah akan diadakan pada tarikh berkenaan di rumah pihak perempuan iaitu di Country Heights, Kajang Selangor.
“Majlis nikah akan diadakan pada pukul 9 pagi dan akan disiarkan secara langsung menerusi slot Nasi lemak Kopi O di TV9. Majlis bertunang pula akan diadakan sehari sebelum majlis nikah iaitu pada 9 November,” katanya yang juga pengacara rancangan Nasi Lemak Kopi O itu.
Sebelum ini Fizo ada melakukan gimik yang sangat romatis dengan melamar Mawar, 24, di panggung wayang Cathay E-curve, Damansara di sini kira-kira pukul 12.30 tengah hari tadi sambil disaksikan oleh pihak media yang di jemput untuk sidang media itu. 
Tahniah buat  Fizo dan mawar semoga majlis berjalan lancar dan semoga berbahagia ke anak cucu, InsyaAllah.




0 comments:

Post a Comment